Užsakymų tvarkymas
Užsakymų tvarkymas yra platforma, kurioje galite lengvai tvarkyti visus savo užsakymo ir kelionės duomenis bei atsisiųsti visus dokumentus ir įlaipinimo korteles.
Užsakymų tvarkymas galite:
- Redaguoti keleivių vardus ir pavardes bei kitą informaciją
- Suplanuoti savo keliones
- Pakeisti arba pridėti vietas
- Pridėti registruotąjį arba specialųjį bagažą
- Atšaukti dalį arba visą užsakymą
Pastaba: „Flix“ taiko paslaugos mokestį, kad galėtų investuoti į klientams skirtas funkcijas, kurios suteikia daugiau patogumo, pvz., „Tvarkyti užsakymus“ / savitarnos galimybes keisti keliones, pridėti bagažo. Daugiau informacijos žr. https://www.flixbus.lt/bendrosios-verslo-uzsakymo-salygos.
Redaguoti keleivio ir kontaktinius duomenis
Mes norime užtikrinti, kad jūsų kontaktiniai duomenys būtų atnaujinti, todėl visi pakeitimai yra nemokami. Nepamirškite pridėti savo telefono numerio, kad SMS žinute galėtumėte gauti kelionės naujinas.
Norėdami redaguoti keleivio vardą, spustelėkite Redaguoti / šalinti keleivius.
Norėdami redaguoti pagrindinio keliautojo kontaktinius duomenis, spustelėkite Redaguoti kontaktinę informaciją.
Jei bilietų kainos skiriasi nuo pradinio užsakymo, gali tekti sumokėti, kad galėtumėte redaguoti keleivio duomenis. Bilietai yra neperleidžiami; norėdami pašalinti keleivį, patikrinkite Atšaukti kelionę (-es).
Kelionės naujos datos arba laiko pakeitimas
Norėdami pakeisti kelionės datą ar laiką, paspauskite Keisti išvykimo datą / laiką ir patvirtinkite naują pasirinkimą. Turėkite omenyje, kad išvykimo laikas turi būti +15 min. nuo jūsų patvirtinimo laiko. Norėdami pasirinkti naują išvykimo arba atvykimo vietą, turite atšaukti kelionę ir užsisakyti naują.
Priklausomai nuo naujos kelionės, jums gali tekti sumokėti už bilietų kainų skirtumą arba atgauti pinigus, jei nauja kelionė yra pigesnė. Kelionės laiką galite pakeisti tik vienu metu.
Sėdynių ir papildomo bagažo keitimas / pridėjimas
Galite rezervuoti vietą papildomam komfortui arba įsitikinti, kad visi sėdite kartu grupinio užsakymo atveju. Bet kuriuo metu galite pridėti naują registruotą arba specialų bagažą.
Visi pakeitimai priklauso nuo kelionės prieinamumo.
Atšaukti užsakymą
Jei kelionę ar jos dalį turi atšaukti, pinigų grąžinimo galimybės bus pateiktos pagal sąlygas, taikomas kelionės rinkoje.
Norėdami atšaukti visą užsakymą arba dalį kelionės, spustelėkite Atšaukti kelionę (-es).
Norėdami pašalinti keleivius iš užsakymo, spustelėkite Redaguoti / šalinti keleivius.
Norėdami atšaukti papildomas vietas ar bagažą, spustelėkite Atšaukti bagažą / papildomas paslaugas.
Savo bilietą galite atšaukti likus ne mažiau kaip 15 minučių iki išvykimo ir gauti visos arba dalies sumos kompensaciją kupono forma. Mūsų atšaukimo politiką skaitykite čia.
Tvarkyti vėlavimus ir atšaukimus
Jei Flix atšaukė kelionę arba yra atsakinga už didelį vėlavimą išvykti, gali būti, kad turėsi teisę gauti tolesnę pagalbą. Užsakymų tvarkymas leis nemokamai perplanuoti kelionę į kitą Flix kelionę arba susigrąžinti sumokėtus pinigus, atsižvelgiant į rinkos, kurioje keliauji, sąlygas.